در راستای احداث مجتمع‌های تولیدی و خدماتی، اداره کل تعاون برای برای مددجویان کمیته امداد زنجانی شرکت‌‎های تعاونی راه‌اندازی می کند.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۸۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای احداث مجتمع‌های تولیدی و خدماتی، اداره کل تعاون برای برای مددجویان کمیته امداد زنجانی شرکت‌های تعاونی راه‌اندازی می کند.

احمد غریوی افزود: جلسه مربوط برای ساخت مجتمع‌های تولیدی و خدماتی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان با حضور استاندار زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه ساز و کار ساخت مجتمع تولیدی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: اداره کل تعاون نیز به عنوان دستگاهی که در این راستا همکاری دارد، آمادگی لازم برای ساماندهی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را در قالب شرکت تعاونی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه با تشکیل شرکت تعاونی فرآیند وام‌دهی نیز راحت‌تر خواهد شد، اضافه کرد: در همین راستا نظارت‌های لازم از سوی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان نیز صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مجتمع های خدماتی و تولیدی برای مددجویان برای توانمند سازی ایجاد اشتغال ایشان، به منظور فروش محصولات جامعه هدف احداث می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار تعاونی در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: 20 درصد در بخش خدمات و 19 درصد در بخش صنعتی 35 درصد از تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی، فعال هستند.

غریوی با اشاره به اینکه در سایر بخش‌های از جمله مسکن، معدنی، فرش دستبافت و تعاونی تامین نیاز مصرف کنندگان نیز تعاونی‌هایی فعال هستند، بیان کرد: از سال گذشته پالایش تعاونی‌ها به منظور تعیین تعاونی‌های غیرفعال تشکیل شده و نتایج خوبی داشته است.

ارسال نظرات