طی بیانیه ای اعلام شد:

مکان برگزاری نماز عید فطر در یزد تغییر کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و ستاد نماز جمعه در پی تغییر مکان برگزاری نماز عید فطر یزد با صدور بیانیه مشترکی اعلام عمومی کردند.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۸۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز در پی تغییر مکان برگزاری نماز عید فطر شهر یزد از مسجد روضه محمدیه به مسجد ملااسماعیل، بیانیه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد برای اعلام عمومی به مردم منتشر شد.

متنی که از سوی ریاست محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفت به شرح زیر است:

باسمه تعالی

عیـد رمضــان آمـــد و مــاه رمضــان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان می¬رسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدوده شده و جلالی دوباره می¬یابد. روز فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است؛ فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان است. عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست. خوشا به حال کسانی که در پرتوی ماه رمضان و در سایه‏ ی پر فیض شب‏ های قدر، با نیایش و پرستش خالصانه، دل و جانشان را از غبار آلودگی‏¬ها، شست‏شو داده و به پاس این موفقیت بزرگ، عید سعید فطر را جشن می‏گیرند. آن‏ها درس‏¬هایی چون ایثار، نوع‏ پروری، اخلاص و پرهیزگاری را که از مکتب انسان‏ ساز رمضان فرا گرفته‏ اند، همواره در مسیر حیات خویش به کار می‏ بندند و تا عید فطری دیگر، زندگی خود را بیمه می‏ کنند؛ باشد که ما نیز از زمره-ی توبه کنندگان واقعی قرار گرفته باشیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه¬ی نماز جمعه¬ی یزد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مردم مومن و متدین یزد، این عید خجسته را تبریک و تهنیت گفته و از عموم مردم ولایت¬مدار شهر یزد دعوت می کند تا در مراسم نماز عید فطر که به امامت
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت¬اللهی امام جمعه موقت یزد ساعت 30/6 صبح روز عید سعید فطر با برگزاری دعای روحبخش ندبه در مسجد ملا اسماعیل ( میعادگاه نماز جمعه ) برگزار می شود فعالانه شرکت نمایند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز جمعه یزد

منبع:یزدبانو
ارسال نظرات