مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین از برگزاری آیین اختتامیه کلاس‌های قرآن و اخلاق ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۷۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

محمدجواد شفیعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در فامنین اظهار داشت: کلاس‌های ماه مبارک رمضان با عنوان جلسات «نور مبین» با محوریت موضوعات اعتقادی و اخلاقی ویژه کارکنان رسمی، بسیج فعال و سربازان برگزار شد.

وی افزود: در این راستا 12 جلسه کلاس نورمبین(قرآن) و 8 جلسه کلاس اخلاق در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد که در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: هدف از برگزاری کلاس‌های ماه مبارک رمضان تربیت دینی، رشد فضایل اخلاقی، ارتقای شایستگی‌های پاسداری، تعمیق معرفت و معنویت کارکنان است که به صورت عمومی برای کلیه کارکنان پایور و سرباز برگاز می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌های امسال ماه مبارک رمضان از اساتید برتر شهرستان و همچنین حضور حجت الاسلام دکتر ایمانی از اساتید مطرح استان آذربایجان برای استفاده معنوی هرچه بهتر کارکنان دعوت به عمل آمد که با توجه به نظرسنجی‌ها رضایت شرکت‌کنندگان را در پی داشت.

شفیعی افزود: سرفصل‌های تدریس شده در کلاس نورمبین(قرآن) با موضوع آیات جهادی در قرآن کریم و در کلاس‌هاس اخلاقی نصایح حضرت محمد(ص) به جناب ابوذر بود که پس از اتمام سرفصل‌های ابلاغی از محتوای تدریس شده، آزمون به عمل آمده و به عنوان مکمل درس قرآن برای کلیه کارکنان کارنامه ارزشیابی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه عید سعید فطر اختتامیه کلاس‌های قرآن و اخلاق ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان و بسیجیان در سپاه ناحیه فامنین برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات