خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین:

برگزاری کلاس‌های قرآنی از نفوذ فرهنگ غرب جلوگیری می‌کند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین گفت: حضور مربیان در روستاها و تجمیع جوانان و نوجوانان در کلاس های قرآنی از نفوذ فرهنگ غرب جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۴۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام قاسم ملکی در جلسه جهادگران قرآنی اظهار داشت: هدف ما از تشکیل این جلسه اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه قرآن و آموزش روخوانی و تجوید کلام نور در دورترین نقاط شهرستان و روستاها است.

وی با بیان ارزش و اهمیت این کلاس‌های آموزشی در سازندگی روحی و معنوی انسان ها افزود: قرآن مسیر زندگی فرد را روشن می‌کند و ملکه شدن آیات قرآن در اذهان عموم مردم و کاربرد آن در تعیین اهداف زندگی فردی، در این زمان که نفوذ فرهنگ غرب و تقلید از سبک زندگی غیر اسلامی مشکل ساز شده، بسیار موثر است و می تواند انسان را به سوی کمال و سعادت دنیا و آخرت هدایت کند.

رئیس تبلیغات اسلامی فامنین در ادامه مباحث مربوط به برنامه‌های مربیان قرآن در شهرستان اظهار کرد: حضور مربیان در روستاها و تجمیع جوانان و نوجوانان در کلاس های قرآنی از نفوذ فرهنگ غرب جلوگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن و کاربرد آن در زندگی انسان را از بسیاری گناهان دور خواهد کرد، گفت: می توانیم با کشف استعدادها در مناطق روستایی و آماده سازی زمینه فعالیت در حفظ قرآن و تجوید و قرائت کلام الله، در آینده کار را به افراد بومی بسپاریم و آنان را در ادامه این برنامه راهنمایی کنیم.

ملکی از زحمات مبلغان و مربیان قرآنی در طول ایام ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و ضمن تبریک عید سعید فطر بیان داشت: تلاش در مسیر قرآن پاداش اخروی فراوان دارد و شما با تلاش و کار جهادی می‌توانید از ایجاد مشکلات ناشی از عدم آگاهی جوانان جلوگیری کنید.

وی با بیان اینکه جهاد یعنی از جان و مال مایه گذاشتن و برای رضای خدا تلاش کردن، ادامه داد: با بحث در مورد آسیب های دوری از فرهنگ قرآنی و محجور بودن قرآن در بین مردم کارهای بزرگی می‌توانید انجام دهید..

در ادامه جلسه مقرر شد مربیان خواهر و برادر به صورت داوطلبانه در کلاس ها حضور داشته باشند و کار کارگاهی و آموزشی خود را در طول سال ادامه دهند و با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران و دیگر ارگان ها در تعیین مبلغان و مربیان قرآنی و ایاب و ذهاب مبلغین اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات