حجت الاسلام درزی در مورد گناه زبان اظهار کرد: زبان انسان سحرمی کند وعامل بیشتر گناهان زبان است وکینه عوامل برخی از گناهان زبان است .
کد خبر: ۸۷۰۶۷۴۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، درآخرین روز از ماه مبارک رمضان اختتامیه کلاسهای عقیدتی نورمیین واخلاق، ناحیه ثارالله یزد در ماه مبارک رمضان برگزارشد.

دراین اختتامیه که امروز و در29ماه مبارک رمضان درسالن جلسات ناحیه ثارلله برگزارشد حجت الاسلام درزی به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطرگفت : یکماه از این ماه خدا وانجام اعمال ما گذشت و ان شاءالله از اثرات نمازوروزه که باعث دوری ازبلایای جسمی وروحی در انسان می شود بهره برده باشیم .

حجت الاسلام رسول درزی درادامه سخنان خود گفت:خوشا بحال کسانیکه دراین ماه اعمال را با معرفت انجام دادند وبه آن رنگ الهی زدند واز این فرصت ماه مبارک به خوبی استفاده کردند.

وی درادامه افزود: این فرصت برای کسانیکه استفاده نکردند دیگر بر نمی گردد وحداقل اثرات روزه گرفتن در این ماه این است که باعث سالم ماندن جسم و بدن انسان می شود.

وی درادامه خاطرنشان کرد: دراین ماه چشم وگوش وزبان ماکمتر به گناه آلوده شدند واین ماه تمرین بندگی ومسابقه است برای اعمال ما درطول سال و ادامه اعمال ما را رنگ خدایی بزند و باعث شود خطا های ما کمتر و جلوی گناه زبانمان را بگیرد.

این استاد اخلاق در ادامه بحث خود در مورد گناه زبان اظهار کرد: زبان انسان سحرمی کند وعامل بیشتر گناهان زبان است وکینه عوامل برخی از گناهان زبان است .

وی درپایان کلاس بیان داشت مومن نیست کسی که طعنه زن وفحش دهنده است وهرزه گویی وکم حیایی می کند و مومن حرمتش از خانه بیشتر است ودشنام دادن به مومن فسق است .

ارسال نظرات