خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای 30 عنوان برنامه فرهنگی طی هفته حجاب و عفاف در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای 30 برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۳۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 19 الی 26 تیرماه به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است، اظهار کرد: در این ایام 30 عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته افزود: «تجمع ملی مدافعان حریم خانواده» در میدان امام(ره)، برگزاری کارگاه دخترانه و مادرانه با موضوع عفاف حجاب، نشست برادران در پایگاه‌های مقاومت با محوریت عفاف، مشاوره جمعی به همسران پاسدار دارای فرزند از جمله برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری مراسم تجمع هزار نفری مدافعان حریم خانواده گفت: در این برنامه نیز برنامه‌هایی اط قبیل ایستگاه‌های سلامت، صلواتی، توزیع چادر بین زنان، پاسخگویی به احکام و شبهات عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: به واسطه نماینده مردم در مجلس، وزیر سابق ارشاد اسلامی در اسدآباد در این برنامه حضور و سخنرانی خواهد کرد.

مرادی همچنین با اشاره به دغدغه شهرستان در زمینه عفاف و حجاب دانشجویان غیر بومی، گفت: در خصوص این مهم نیز از بسیج دانشجویی برای فرهنگسازی ترویج فرهنگ حجاب همکاری گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات