دبیر گردهمایی مدافعین حریم خانواده از برگزاری این گردهمایی در روز دوشنبه در میدان امام حسین (ع) شهر جم با حضور خواهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۰۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، فرمانده پایگاه حجاب روستای آبگرمک گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری بویژه جوامع اسلامی مطرح است.

زهرا رضایی با بیان اینکه همواره این دو ارزش در کنار هم استفاده می شوند و در نگاه اول بنظر می آید هر دو به یک معنا باشد گفت: حجاب یعنی پوشاندن و پنهان کردن و عفاف به معنی پاک دامنی و حجاب درونی است که انسان را از گناه باز می دارد.

رضایی ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله به هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه به کشف حجاب زنان، فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه را از اهداف این گردهمایی بزرگ دانست.

وی با اشاره به فرمایش معصوم مبنی بر اینکه آخرالزمان یکی از بدترین زمانهاست که زنان بی حجاب و برهنه ظاهر می شوند و با زینت و آرایش بیرون می آیند که از مرز دین خارج شده اند گفت: پس میشد فهمید آن زمانی که زنان رعایت حریم عفاف و حجاب نمی کنند بدترین زمانهاست.

وی افزود: زنانی که با آرایش و نمایش از خانه خارج می شوند سنگر عفاف را شکسته و از دین خارج شده و رد برابر آن قرار گرفته اند و این زنان وارد فتنه شده و دچار انحراف و گناه می شوند.

دبیر گردهمایی مدافعین حریم خانواده تصریح کرد: زنان بی حجاب و عفاف دچار شهوت و انحراف هستند و شهوت پرستی بر آنان حکم فرماست نه عقل و منطق، پس این زنان حلال شمردن حرام های الهی و حرمت ها را زیر پا گذاشته و موجب افزایش فساد می شوند.

خانم رضایی با بیان اینکه سرانجام این گروه از زنان عذاب ابدی در دوزغ خواد بود خاطر نشان کرد: آنان که حریم حجاب و عفاف اسلامی را رعایت نمی کنند این گونه موجب انحراف و پلیدی ها شده و موجب گسترش دامنه فساد می شوند و سرانجام در دنیای جهنمی خود می سوزند و زندگی پوچشان به عذاب ابدی الهی می پیوندد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها