فرمانده سپاه ناحیه خمین:

کم توجهی به حجاب و عفاف ریشه بسیاری از کج روی‌هاست

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: کم توجهی به حجاب و عفاف ریشه بسیاری از کج روی‌هاست چراکه پیامدهای حفظ حجاب فقط مختص زنان نبوده بلکه احیا ‏کننده روح و حیات جامعه است‎.‎
کد خبر: ۸۷۰۶۶۹۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: پیامدهای حفظ حجاب فقط مختص زنان نبوده بلکه احیا ‏کننده روح و حیات جامعه است.

وی کم توجهی به حجاب و عفاف ریشه بسیاری از کج روی‌ها دانست و افزود: دیدگاه دین مبین اسلام به جایگاه زنان با دیدگاه جامعه به ظاهر متمدن غربی تفاوت اساسی دارد چرا که در غرب نگاه ابزاری به زنان وجود دارد اما در اسلام زن و مرد از حقوق یکسانی برخوردار بوده و زنان در جامعه جایگاه ویژه‌ای دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: زنان غربی با خاطر این نوع نگاه جوامع غرب در نهایت زنانی بی‌هویت و بدون تاثیرگذاری در تاریخ کشورشان هستند و این چنین زنانی نمی‌توانند الگویی برای دیگر زنان جهان باشند زنی كه مادر بودن و زن بودن خود را از دست داده و اثری از آن باقی نمانده است در نهایت تبدیل به فردی بی‌هویت خواهد شد.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام اسلامی در بحث شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: جوامع غربی تلاش می‌کنند تا در شبکه‌های ماهواره‌ای زن غربی را جزو افرادی معرفی کند که در رسیدن به آرزوهایش خوشبخت است.

وی افزود: بزرگ‌ترین خیانت به زن دور شدن او از فطرت زن بودن خود، بی‌توجهی به توانمندی‌های زن در كانون خانواده و ایجاد آرامش این کانون گرم و نیز خلق استعدادهای گوناگون با توجه به فطرت زن بودنش است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: هنر زن نباید فقط حضور و انجام كارهای مردانه و مشاغل سخت باشد، حضور بانوان در مشاغل و مشاركت‌های اجتماعی نباید آنان را از وظایف زن بودن و مادر بودن دور سازد.

سرهنگ پاسدار براتعلی در ادامه گفت: امروز زنان کشور ایران ضمن حضور در خانواده در تولید و مشاركت اقتصادی حضور فعال‌تری دارند از این‌رو باید براساس مصلحت‌های خانواده و الگوهای بومی حضور و نقش بانوان در مشاركت اقتصادی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: راه برون رفت از مشكلات زنان در جامعه تأسی به الگوهای دینی، اخلاق و معنویت است مشكلاتی كه برخی سعی می‌كنند در قالب مسائل مادی آن را حل كنند، زن مسلمان و مجاهد ایرانی كه با حفظ حجاب و عفاف و حریم الهی در سنگر دفاع از انقلاب و كشور ایستادگی كرد الگویی برای زنان دنیا است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: زن مجاهد ایران اسلامی آرامش‌بخش خانواده است، زن ایرانی محور فعالیتهایش را خانواده و تربیت نسل قرار می‌دهد و اگر زن مسلمان به هویت و نقش مادر بودن خود ببالد و برای نجابت، عفت و حیا، ارزش قائل شود و آنها را عین هویت قرار دهد الگوی خود را زن شرقی و زنان جوامع غرب قرار نخواهد داد.

سرهنگ پاسدار براتعلی یادآور شد: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در راستای مقابله با برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به منظور عفت‌زدایی از جامعه ایرانی روز دوشنبه 21 تیر همزمان با سراسركشور با حضور مشاركت گسترده ادرات و مردم از مرقد مطهر شاهزاده ابوطالب ساعت 18 به طرف مصلی شهرستان خمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات