اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بسیج نیشابور برگزار شد

همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان جشن اختتامیه برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان در نمازخانه شهدای بسیج نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۸۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور عید سعید فطر را بازگشت به فطرت دانست و از آن به روز  "یوم خلقت و یوم تولد" تعبیر کرد که به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص)خداوند روزه ماه رمضان را بر شما واجب نموده که اگر با ایمان و حساب شده روزه گرفته شود انسان از گناهان خارج شده و مثل روزی که تازه متولد شده است قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی با اشاره به برنامه های معنوی سپاه گفت: خدا را شاکریم در سپاه خدمت میکنیم و برنامه های اعتقادی و فرهنگی مورد نیاز را در این برهه حساس انجام وظیفه داریم از جمله توجه به قران و مباحث  اخلاقی و برنامه های فرهنگی.

وی تاکید کرد: معنویت در سپاه باعث رعب و وحشت در دل دشمنان نظام شده است اگر چه از حیث نظامی نیز به حول و قوه الهی حرفی برای گفتن داریم و بر همه مخالفین نظام ثابت نموده ایم.

در ادامه این برنامه از نیروهای پایور و وظیفه فعال در برنامه های ماه مبارک  تقدیر به عمل آمد.

خاطر نشان می شود؛ برنامه تلاوت جزء قران کریم،جلسات تفسیر و اخلاق، نشستهای قرآنی، محافل انس با قرآن و احکام ویژه روزه و نماز از برنامه های معنوی این ماه مبارک بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها