محفل انس با قرآن کریم به یادبود شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به یادبود شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه عیدسعید فطر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۷۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز و همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه عیدسعید فطر و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رشتخوار محفل انس با قرآرن کریم ویژه نیروهای پایور و وظیفه و با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار شد.

حجت السلام محمد کشتگر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشتخوار در این رابطه به خبرنگار ما گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه نیروهای پایور و وظیفه با حضور قاریان برجسته شهرستان صبح امروز در محل حسینیه سپاه شهرستان برگزار شد.

کشتگر گفت: ماه مبارک بهترین فرصت برای مانوس شدن انسان با قرآن کریم و بهترین وقت برای نزدیک شدن انسان به خداوند است؛ انسان می تواند با قرائت قران کریم و سیر در آیات نجات‌ بخش آن راه و رسم درست زیستن را بیاموزد.
 
وی بیان داشت: روح انسان همواره با گوش دادن به تلاوت آیات شریفه به آرامش خاص خود می‌رسد و موجب شادابی و نشاط روح می شود.

کشتگر افزود: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر این محفل قرآنی به منظور انس گرفتن بیشتر نیروها با قرآن کریم و به منظور ادامه دادن محافل قرآنی بین نیروها برگزار شد.

کشتگر یاد آور شد: این محفل به یادبود شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام در حسینیه ثارالله ناحیه رستخوار برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها