خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) :
امیر حسین مرادی گفت: امروز دشمن در جنگ نرم دو چیز را هدف گرفته است یک عفت زنان دوم غیرت مردان.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: حجاب یعنی به همه ی نا محرمان و ظاهر بینان "نه" گفتن، دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به "پوشش اسلامی"بزرگترین معلمان اخلاق و پاکی و فضیلتند و با حفظ آن می توانند مرد آفرین باشند.

وی افزود: پهلوی منحوص که از نوکر و جیره خوار استکبار بود قصد داشت تا با برداشتن حجاب؛ مقدمه برداشتن عفت و حیا در جامعه اسلامی و در حقیقت جامعه اسلامی را به خیال خام خود براندازد اما غافل از آن که بسبب در افتادن با دین خدا خود را به ورته نابودی می کشاند.

مرادی گفت: غرب قصد دارد تا با ترویج فرهنگ خود که همان فرهنگ برهنگی است بر همه جهان حاکم شود و تمام دعوای امروز بلندگوها و بوقهای تبلیغاتی غرب با مسلمین هم بر سر عفت و حجاب است چرا که با استفاده ابزاری آنان از شخصیت و متانت زن در تضاد است.

وی ادامه داددنیا در برابر گرفتن حجاب از زن، چیزی که سعادت و خوشبختی او را تآمین کند، به وی نداده است و حجاب سپری است قوی در برابر شمشیرهای تهاجم فرهنگی است.

مرادی گفت: همان گونه که حضرت امام خامنه ای عزیز فرمودندزن غربی با ورود در منجلاب فساد، دستاوردش نابودی خانواده بود "و استکبار جهانی که تمام آمال و آرزوهای خود را از بین رفته می بیند قصد دارد تا با هدف قرار دادن عفت زنان و غیرت مردان به کانون خانواده و در اصل ریشه ممکلت ضربه بزند که بحمدالله با هوشیاری زنان و دختران ما ناکام می ماند.

وی افزوددر همین راستا در روز 21 تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده از محل ورزشگاه حیدریان به سمت بوستان نجمه خاتون(س) – میدان جانبازان برگزار خواهد شد و مردم شریف قم به خصوص بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به همراه خانواده محترم آحاد مردم با شرکت در این تجمع عظیم اعلام می دارند که دوشادوش برادران خود که در جبهه ها دفاع از حریم اهل بیت در جنگ هستند آنان نیز در جبهه جنگ نرم حضور دارند.
ارسال نظرات