از محل اعتبارات برنامه‌های بومی و محلی سپاه و با همراهی و مشارکت برخی سازمان‌ها و ادارات، حسینیه و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در مجتمع 1500 واحدی مسکن مهر نیشابور به مدت کمتر از یک ماه ساخته شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۵۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در مراسم افتتاحیه این مرکز فرهنگی اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ قرانی و اهل بیت (ع)و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپاه رسالت خطیری به دوش دارد و از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این جهت بهره برداری لازم را می نماید.

سرهنگ پاسدار سیدعلی اکبر حسینی  ضمن قدردانی از کمکهای بی شائبه مردم و مسئولین اجرایی شهرستان از عموم اهالی این مجتمع که تاکنون فاقد یک مرکز فرهنگی و مذهبی بودند خواست تا با حضور پرشور در برنامه های متنوع فرهنگی ضمن رونق بخشیدن به این مرکز زمینه ابتلای به آسیبهای اجتماعی و فرهنگی را از بین ببرند.

حسینی با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی و اعتقادی دشمن علیه ارزشهای اسلام وانقلاب تاکید کرد: این مرکز و سایر مراکز از این دست میتوانند سنگرهای مناسبی برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان در این عرصه کار وزار باشد.

خاطر نشان می شود؛ در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رسیده‌ای به عنوان امام جماعت و سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم معرفی شد و از عوامل اجرایی ساخت این مجموعه نیز قدردانی شد.

گفتنی است؛ این سازه با اعتباری بالغ بر17میلیون تومان و از محل اعتبارات برنامه های بومی و محلی سپاه شهرستان نیشابور و با همراهی و مشارکت برخی سازمانها و ادارات شهرستان نیشابور در مدت کمتر از یک ماه ساخته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها