خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج حضرت نرجس(س) برگزار شد:

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین و محفل انس با قرآن کریم

به همت پایگاه کوثر حوزه حضرت نرجس(س) مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین و محفل انس با قرآن با حضور جانشین ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) در پایگاه کوثر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم ضمن افتتاح طرح جوانه های صالحین محفل انس با قرآن کریم و تلاوت آیات نور توسط قاری بین المللی خانم رحمدار و حافظ کل قرآن خانم کدخدایی انجام شد.

افتتاحیه طرح جوانه های صالحین و محفل انس با قرآن کریم

امیر جعفری جاشین ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم ابراز داشت: هدف اصلی طرح جوانه های صالحین بیشتر برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیجی در سطح پایگاه ها می باشد.

وی افزود: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام و برنامه ریزی آنان جهت حمله به ارزشهای دینی و انقلابی در رسانه های غربی و شبکه های اجتماعی و دور کردن نوجوانان و جوانان مسلمان از این ارزشها و آرمانهای انقلاب بر ما ضرورت دارد که در جهت شناختن توطئه دشمنان انقلاب و اسلام به نوجوانان و جوانان برای آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ما باید در این طرح برنامه های جذاب و مفید برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم تا شاهد حضور چشمگیر آنها در طرح جوانه های صالحین باشیم و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را بتوانیم خنثی نمائیم تا در پیشگاه حضرت امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) سر بلند باشیم.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال و برتر پایگاه با اهداء جوایز تجلیل شد.
ارسال نظرات