خبرهای داغ:
مدیرکمیته امداد امام‌ خمینی (ره )شهرستان میامی به آمادگی بیش از 45 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در سطح شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته‌ بیش از 30 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۲۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
محمد مهدی اصغری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در میامی با بیان اینکه زکات در دین مبین اسلام و آموزه های دینی ما از واجبات‌ الهی است، گفت: در جای جای قرآن کریم هم وزن و هم سنگ نماز آمده است و هر مسلمان واجد الشرایطی وظیفه دارد این وظیفه شرعی خود را نسبت به فقرا ادا کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات متولی جمع‌آوری زکات فطریه می باشد، افزود: این نهاد در سالجاری با ایجاد 45 پایگاه در سطح شهرستان در مصلی های نماز عید فطر اقدام به جمع آوری این فریضه الهی می نماید.

اصغری تصریح کرد: صندوق های زکات فطره پس از اتمام نماز عید در داخل مسجد و با حضور روحانی، هیات امنا و رابط امداد بازگشایی، شمارش و در همان روز سریعا در بین نیازمندان همان منطقه توزیع می شود.

به گفته وی، 45 پایگاه اختصاص داده شده به جمع‌آوری فطریه‌، فقط در مصلی های نماز عید فطر مستقر خواهدشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میامی در پایان با اشاره به جمع آوری بیش از 30 میلیون تومان زکات فطریه وکفاره در سال گذشته اظهار امیدواری کرد و گفت: ان شاءا... با رشد قابل توجه زکات فطره در سال جاری بتوانیم تعداد بیشتری از نیازمندان را کمک رسانی و رسیدگی نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها