فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

باید زنان انقلابی، هم حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران باشند و هم انقلابی بمانند

ما بدنبال این هستیم زنان انقلابی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هم حافظ آن باشند و هم انقلابی بمانند، چرا که دشمن تلاش میکند این روحیه را در بین زنان از بین ببرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۲۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در جلسه هماهنگی هفته حجاب و عفاف با گرامیداشت این هفته گفت: ما بدنبال این هستیم زنان انقلابی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هم حافظ آن باشند و هم انقلابی بمانند.

سرهنگ فروزنده افزود: دردین مبین اسلام بیعت زن، مالکیت و حقوق زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی جامعه تثبیت شده است .

وی در بیان اهمیت جایگاه و حقوق زنان در جامعه بااشاره به زمان حکومت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت : زنان در زمان حکومت پیامبر اکرم(ص) نیز می آمدند و با پیامبر در کنار مردان در مسائل حکومتی نظر میدادند و با پیامبر نیز بعت داشتند.

سرهنگ فروزنده با اعلام برنامه های شاخص هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: برگزاری گردهمایی و راهپیمائی هزاران نفر از بانوان شهرستان ابهرروز 21تیرماه در حمایت ازحجاب و عفاف، برگزاری گارگاه آموزشی برای دختران، تقدیر از کارکنان محجبه ادارات شهرستان ابهر،برگزاری ایستگاه های مشاوره مذهبی ،برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در طول هفته، اهداء شاخه گل به بانوان و سایر برنامه های ارزنده با کمک همه دستگاه های دولتی و ادارات شهرستان ابهر را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان ابهر اعلام نمود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان سخنان خود با اشاره به هجمه های دشمن به خصوص در حوزه جنگ نرم خاطر نشان ساخت: ما بدنبال این هستیم زنان انقلابی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم حافظ باشند و هم انقلابی بمانند، چرا که دشمن تلاش میکند این روحیه را در بین زنان از بین ببرد.

ارسال نظرات