مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری همایش تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی ورزش مازندران در قائم شهر برای نخستین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۵۱۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدجواد حسینیان با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم مازندران ورزشکار بودند  گفت: این شهدا از جان و لذت‌های مادی خود گذشتند تا عزت را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به اینکه در مازندران اراده‌ای جدی برای ورود به مباحث فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: در بسیاری از مسابقات نام و یاد شهدا گرامی داشته می‌شود و این بسیار با ارزش است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برنامه‌های زیربنایی مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، تربیتی، اخلاقی، همایش‌های مختلف، نهضت ما زنده‌ایم در استان برگزار می‌کند، تصریح کرد: از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش برای نخستین بار در کشور در شهرستان قائم شهر نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی در گفتگو با بصیر نیوز گفت: این برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان در راستای تقویت روحیه پهلوانی می‌تواند تاثیرگذار باشد و  نیاز است برنامه‌ها ویژه‌تر دیده شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها