جانباز حقوق دان :

آمریکا عامل جنگ تحمیلی علیه ایران بود/ میلیون ها بسیجی آماده مقابله با تکفیری ها هستند

جانباز حقوق دان با اشاره به حقوق بشر آمریکایی گفت: هیچ کدام از مشکلات ایران بدون دخالت آمریکا نبود.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۷۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جانباز هشت شال دفاع مقدس در گفتگویی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی گفت:  هیچ کدام از مشکلات ایران بدون دخالت آمریکا نبود.

شعبان کریمی ادامه داد: گروه‌های زیادی از خارج وارد ایران شدند و قصد داشتند به عنوان مدیر در کشور نفوذ کنند که نمونه بارز آن مجاهدین خلق، حزب توده، کمونیست و … که اختلاف شیعه و سنی، مسئله گنبد ، سیستان بلوچستان و حزب کمله دمکرات در کردستان، درگیری‌های زیادی همانند جنگل آمل ،سیاهکل گیلان و … را به وجود آوردند و با دخالت آمریکا همه شهرها در التهاب بود.

وی با تصریح بر اینکه عامل جنگ 8 ساله ایران، آمریکا بوده افزود: در اوایل جنگ فردی به نام بنی صدر شرایط را در دوران جنگ دشوار کرده بود و اعتقاد داشت، بخشی از شهرهای عربی را باید به صدام واگذار کنیم و صیاد شیرازی از جمله کسانی که در برابر او ایستادگی کرد و امام خمینی نیز حکم عزل بنی صدر را صادر و مجلس به بی کفایتیش رأی داد.

این جانباز حقوق دادن با تاکید براینکه ما تنها در مرز با دشمنان نمی‌جنگیدیم،به ترورهای دوران انقلاب اشاره کرده و گفت: حادثه هفتم تیر ماه ، ترور رهبر انقلاب در یکی از مساجد تهران و همچنین ترور شهید رجایی و باهنر، این ترورها که التهاب‌های زیادی در کشورایران به وجود آورد، از حقوق بشر آمریکا است، زیرا تمام امکانات را برای تخریب انقلاب اسلامی ایران در اختیار گروه‌های تروریستی قرار داده بود و اکنون پس از ۳۷ سال از گذشت انقلاب اسلامی، سرکردگانان عناصر ضد انقلاب، در کشورهای مدعی حقوق بشر، به ویژه آمریکا سکونت دارند و از کشور ایران اسلامی دست بر نمی‌دارند.

وی از نمونه بارز حقوق بشر آمریکایی، کشتار زنان و مردان مسلمان به طور وحشیانه به دست گروهی به نام داعش نام برد و افزود: آنها می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازند و سرمایه‌های ممالک اسلامی را به زور اسلحه از چنگال مردم این منطقه بیرون می‌کشند.

این جانباز هشت سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: آمریکا چیزی از خود ندارد و فقط با کشتار در کشورهای دیگر به نام حقوق بشر بخش‌های عظیمی از ثروت‌های منطقه را به غارت می‌برد و به کشورهای سرسپرده خود همانند عربستان، ترکیه و دولت یمن، بحرین و … سلاح می‌فروشد، تا هم با فروش اسلحه سود ببرد و هم با کشتار و غارت، بهره برداری مادی کند.

کریمی با بیان این مطلب کسانی که فکر می‌کنند ایران با آمریکا می‌تواند رابطه دوستانه داشته باشد  تاکید کرد: این فکری باطل است.

وی در پایان با اشاره به شهدای مدافعان حرم به سرای نور گفت:به جرأت می‌توان گفت: با یک اشاره از سوی مقام معظم رهبری میلیون‌ها بسیجی در برابر دشمنان اسلام و مسلمین صف می‌کشند و انتقام خون مسلمین را می‌گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها