مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان گفت: خوشبختانه همه مردم جامعه ما شهیدان نظام را شهید خود می‌دانند و معتقد هستند که شهید شفیع خداوند است.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۶۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی در ششمین جلسه هماهنگی مشاورین امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه واژه شهید از قداست برخوردار است، خاطرنشان کرد: ایثارگری تنها در جنگ نیست و در هرکاری می‌توان در جهت خدمت به مردم از منافع خود گذشت و ایثارگری کرد.

وی افزود: در چنین جلساتی اظهار نظرهایی که می‌شود نباید این اظهار نظرها جنبه شخصی داشته باشد و باید منافع کلی را در نظر گرفت و نباید یک مشکل شخصی و جزئی را به کل جامعه ایثارگری تعمیم داد.

سلیمانی بیان کرد: اینگونه نیست که مسؤولان ما اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت نداشته باشند چرا که این اعتقاد در بین مسؤولان ما یک اعتقاد راسخ است و آن را ارج می‌نهند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان ابراز داشت: خوشبختانه همه مردم جامعه ما شهیدان نظام را شهید خود می‌دانند و معتقد هستند که شهید شفیع خداوند است.

وی گفت: اگر در جایی به دلیل مشکلات مالی و نبود اعتبارات کم‌کاری می‌شود نباید اینگونه بیان کرد که دیگر به خانواده شهدا و ایثارگران توجه نمی‌شود و مسؤولان آنان را فراموش کرده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه مشاورین امور ایثارگری در ادارات باید در برابر یک مدیر نفوذ کلام داشته باشند، تأکید کرد: در همه دستگاه‌ها محدودیت وجود دارد و باید بر اساس این محدودیت انتظارات را مطرح کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه بدون پول هم می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد، گفت: اگر بگوییم خانواده شهدا انتظار دارند در دیدار با آنها پولی به آنان داده شود به آنها جفا کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: باید در مناسبت‌های مختلف یاد شهدا زنده نگه داشته شود و توجه به نماز، بسیج و امر به معروف و نهی از منکر نیز عین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال نظرات