فرمانده سپاه تنگستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است خدا سفره برکت خود را برای بندگان پهن می کند و به طور حتم انسانهای غافل از این فرصت الهی بزرگترین خسارت را متوجه خود می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۶۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در آیین اختتامیه برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان سپاه تنگستان گفت: از نظر عظمت ماه مبارک رمضان آن‏قدر بالا است که همه اوليای خدا راجع‏ به آن سفارش كرده‏‌اند پس اگر هر کس از این توجه خدا به بندگانش غفلت کند ضرر دنیا و آخرت را متوجه خود کرده است.

وی ضمن تقدیر از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به جهت برگزاری برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان گفت: در افق نگاه ما با لا بردن دانش و بنش معنوی و قرانی کارکنان از اهئداف برگزاری این برنامه ها و کلاسهای تفسیر و اخلاق در ماه مبارک رمضان بوده است که به حمد الله با ارزیابی صورت گرفته رضایت خوبی از این کلاسها اعلام شده است.
ملاکی افزود: تقویت اراده و صبر در انسان، انس با قرآن کریم، اعمال خیر، عدم اصراف، سازماندهی شدن گناهان و ... از جمله فرصت های استثنایی است که در این ماه بوجود آمده است که امیدواریم همه توانسته باشیم این فرصت را غنیمت شمرده و در حفظ این عادات سعی و تلاش کنیم.

ارسال نظرات