حجه الاسلام و المسلمين حاج آقا جليليان ؛ در مراسم اختتاميه برنامه هاي ماه مبارك رمضان سپاه اميرالمومين (ع) استان ايلام كه در روز آخر ماه مبارك رمضان و با حضور كاركنان در حسينيه ثارالله برگزار شد ، گفت : عمده ترين مساله در قرآن بعد از توحيد ، ولايت و ولايت پذيريي است و ما هرچه داريم از ولايت است .
کد خبر: ۸۷۰۶۴۵۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

حجه الاسلام و المسلمين حاج آقا جليليان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان لرستان با تبريك عيد سعيد فطر به بيان حديثي از حضرت امام علي(ع) پرداخت و گفت : هر روز ي كه انسان معصيت خدا را انجام ندهد آنروز  عيد است. فلسفه اصلي روزه گرفتن ، دوري از گناه و داشتن تقوا است . يك ماه تمرين از حرام و دوري جستن از مباهات براي اين است كه بتوانيم  نيروي دروني خود را تقويت كنيم تا بتوانيم به آنچه خدا دستور داده است عمل كنيم و از هر آنچه نهي كرده است دوري كنيم.

حاج آقا جليليان گفت : عمده ترين مساله در قرآن بعد از توحيد ، ولايت و ولايت پذيريي است و ما هرچه داريم از ولايت است .

 وي با بيان پاره اي از فرمايشات اخير رهبري (مدظله العالي) در رابطه با تهديدات جدي كه در جامعه ما وجود دارد گفت : هدف نظام سلطه تقويت جريانات غربگرا ، منزوي كردن انقلابيون و تضعيف جريان بيداري است كه در آينده با اين توطئه ها مواجه هستيم.

 و ي در ادامه با اشاره به توطئه هاي دشمنان در انتخابات گذشته گفت : در انتخابات گذشته ، چه خبرگان ، چه مجلس شوراي اسلامي دشمنان خيلي تلاش كردند و به آن نتيجه اي كه دنبالش بودند نتوانستند برسند.

حجه الاسلام جليليان؛ در رابطه با مسايل منطقه اي افزود : از طرفي در سوريه و عراق جريانات نيابتي ، برقراي ارتباط علني تركيه و عربستان با رژيم صهيونيستي ، تضعيف محور مقاومت است كه حضرت آقا فرمودند : هدف اصلي داعش ، مقابله با جمهوري اسلامي است . و همه اينها براي اين است كه نظام ولايت فقيه را از اين كشور بردارند .

در ابتداي مراسم اختتاميه برنامه ماه مبارك رمضان ، سرهنگ غلام كريمي معاون هماهنگ كننده دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه اميرالمومين (ع) استان ايلام در طي گزارشي به بيان فعاليت هاي انجام شده در طول ماه مبارك رمضان گفت : قبل از آغاز ماه مبارك رمضان جلسات هماهنگي را با مربيان و اساتيد برگزار كرديم  كه ترجمه و تفسير  آيات جهادي در دستور كار قرار گرفت و جمعا 32 كلاس در سطح رده هاي سپاه برگزار شد .

وي در ادامه از برگزاري كلاس روخواني و روانخواني قرآن كريم ويژه كاركنان وظيفه ، برپايي جلسات اخلاق ، كلاس آموزش حفظ قرآن كريم ، دوره آموزشياران قرآن كريم براي خواهران به مدت 20روز ، در سطح رده هاي سپاه استان خبر داد و گفت : در طي بازديد هايي كه با حضور هيات رئيسه فرماندهي محترم از كلاس صورت گرفت خوشبختانه حضور  منظم و حداكثري كاركنان در كلاس ها مشهود بود.

در پايان مراسم از چهل نفر از برگزيدگان و فعالان برگزاري برنامه هاي ماه مبارك رمضان با اهداء لوح سپاس تجليل به عمل آمد.

ارسال نظرات