اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه تنگستان برگزارشد+تصاویر

با تقدیر از فعالان و کارکنان شرکت کننده در برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان آیین اختتامیه این برنامه ها در نماز خانه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه امام علی (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، یکی از روحانیون تبلیغی اعزامی از قم و استاد برنامه های قرانی ماه مبارک رمضان در سپاه تنگستان گفت: انسان موجودي تكامل‌طلب و متصاعد است و براي بالا رفتن و تعالي يافتن نياز به دستگيره و ريسمان الهي دارد كه همان قرآن و عترت است.

حجت السلام عباس علی موحد زاده گفت: اگر ما به کلام وحی که منبع انسان ساز مسلمانان و همه بشریت است توجه داشته باشیم و بخواهیم به حد کرامت انسانی برسیم با سیر در آیات الهی به تقوا به عنوان محور کرامت انسان می رسیم ونتیجه پژوهش در قران کریم چیزی جز تقوا، مایة کرامت انسلان نخواهد بود.

وی افزود: امروز هدف بزرگ و مورد مسئولین سپاه و بسیج توجه به ورود قرآن به متن زندگی کارکنان به عنوان دغدغه اصلی مسئولین است و در این راستا از جمله بهترین روش‌ها برای فضاسازی قرآن در این نهاد مقدس توجه بیشتر به مفاهیم و تفسیر کلام وحی است.


موحد زاده بیان داشت: ترویج فرهنگ قرآنی بهترین خدمت به افراد یک جامعه است؛ چراکه صداقت، امانت و اخلاق نیکو را در بین مردم ایجاد می‌کند و لازمه تحقق این امر این است که همه با روحیه جهادی وارد این عرصه شوند.

در این آیین از 20 نفر از کارکنان برتر و نمونه قرانی تجلیل به عمل آمد.





ارسال نظرات