خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان :
مسئول نمایندگی سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: عید فطر روز بازگشت به فطرت پاک انسان و روز مزد گرفتن از خدا،به خاطر یک ماه مجاهدت و تلاش در راه رضایت معبود است.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۲۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با فضایل عید فطر بیان کرد: عید سعید فطر را باید به همه مسلمانان تبریک گفت، که در این ماه با عظمت توانستند با روزه داری ، وظیفه دینی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به حدیثی از ائمه گفت: چهار عید بزرگ در اسلام هست، عید فطر،عید قربان،عید غدیر و عید جمعه  روز عید روز پاداش گرفتن و تقرب به خداوند است و در روز عید فطر ، روزه داران واقعی ، مزد و پاداش خود را که همان مغفرت الهی و بخشش خداست ، دریافت می کنند.

این مسئول متذکر شد: در این روز بزرگ عده ای نیز جزء زیانکارانند و چیزی به دست نمی آورند زیرا با دست خالی از این ماه خارج می شوند و آنها کسانی هستند که بدون هیچ دلیل شرعی آداب روزه را رعایت نکردند و وظایف و تکالیف خود را انجام ندادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه تاکستان با بیان جمله ای از حضرت علی (ع) که فرمودند:  هر روزی که در آن گناه هر روزی که در آن گناه نشود،آن روز عید است ، خاطر نشان کرد: عید فطر روز بازگشت به فطرت پاک انسان و روز مزد گرفتن از خدا،به خاطر یک ماه مجاهدت و تلاش در راه رضایت معبود است.

صادقی در خاتمه اذعان کرد:  امیدوارم که عید سعید فطر ، عید واقعی اسلام قرار بگیرد و عیدی دیگر در این روزها شاهد باشیم و آن ، ظهور مولا و سرورمان ، صاحب الزمان(عج) است که با آمدن او عید واقعی محقق می گردد.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها