فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در بوشهر، الگویی برای سراسر کشور است

فتح اله جمیری گفت: این کار قرآنی و ترتیل خوانی که پنج سال است ادامه دارد، کاری بسیار فاخر است و به‌عنوان الگو و نمونه به سراسر کشور معرفی می‌شود و این توفیقی برای همه ما و کسانی است که به فرهنگ قرآنی استان کمک می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۶۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ همایش "قرآن، سپاه، وحدت" برای پنجمین سال متوالی و به همت سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر، پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شوراهای تأمین و فرهنگ عمومی استان، فعالان جامعه قرآنی و اقشار سپاه امام صادق(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ابتدای این همایش، گفت: وحدت زمینه توسعه استان است و امروز در سطح استان ما، با محوریت آیت‌الله صفایی بوشهری و همکاری و همدلی دولتمردان، این وحدت وجود دارد. 

جمیری تصریح کرد: این کار قرآنی و ترتیل خوانی که پنج سال است ادامه دارد، کاری بسیار فاخر است و به‌عنوان الگو و نمونه به سراسر کشور معرفی می‌شود و این توفیقی برای همه ما و کسانی است که به فرهنگ قرآنی استان کمک می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما در مجموعه سپاه امام صادق (ع)، برای هرگونه مأموریتی که موردنیاز کشور و اسلام باشد، آمادگی داریم و امروز این آمادگی ما، بسیار قابل‌قبول است و با گذشته قابل‌مقایسه نیست.

جمیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سپاه امام صادق(ع)، بیان کرد: یک تیپ پیاده مقتدر در استان بوشهر، برای مقابله با تهدیدهای سخت دشمن در مرزهای کشور و حتی فرامرزها، تشکیل‌شده است و در بحث مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز، با محوریت طرح صالحین، تقویت مباحث اعتقادی ادامه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به اقدامات صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در بخش محرومیت‌زدایی، 2884 پروژه در سطح استان، بااعتبار بیش از 52 میلیارد تومان، انجام‌شده است که شامل احداث یا ترمیم مساجد، دفاتر ائمه جمعه، حرم شهدای گمنام، خانه بهداشت، خانه عالم، سالن‌های ورزشی، پارک کودک، آب‌انبار، غسال‌خانه، دارالقرآن و ... می‌شود.

وی افزود: با همکاری کمیته امداد امام خمینی و نیروی دریایی سپاه، احداث 1121 منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، شروع‌شده و در حال انجام است و همچنین 1348 تیم پزشکی و 19425 نفر در قالب اردوهای جهادی به روستاها و مناطق محروم اعزام‌شده‌اند که در بخش‌های مختلفی نیز، تأثیرگذار بوده‌اند.

جمیری بابیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی در سپاه و بسیج، باعث پابرجا ماندن انقلاب و تقویت آن شده است، خطاب به همه دستگاه‌ها و مسئولان حاضر در همایش، ابراز داشت: موضوعاتی که سپاه در دستور کار خود قرار داده و از دیگر مسئولان نیز انتظار می‌رود، توجه بیش‌ازپیش به بحث معنویت افزایی، مسائل روز و گفتمان رهبری، بصیرت افزایی و دفاع غیر محافظه‌کارانه از انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار