امام جمعه بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کلیدواژه انقلابی گری طی 6 ماه اخیر، تصریح کرد: اساس هویت و شخصیت ایران اسلامی، انقلابی بودن است و اگر ما به خود نگاه کنیم، می‌بینیم تمامی ریشه‌های هویتی و شخصیتی ما، در پرتو انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۵۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در پنجمین همایش «قرآن، سپاه و وحدت» که با حضور اعضای شوراهای تأمین و فرهنگ عمومی استان، فعالان جامعه قرآنی و اقشار سپاه امام صادق(ع)، در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه تحول انسان است و خدا در این ماه بنا گزارده انسانی را متحول کند که تا قبل از این دچار چالش‌های عبادی و شخصیتی شده است.

وی افزود: شب قدر نه هزار ماه است، بلکه بسیار بالاتر از هزار ماه است و چون انسان در دنیا، افق آخرت دارد و زمان آخرت، بی‌نهایت است، هر انسان باید میلیون‌ها سال جلوتر از زمان خود، دارای ثواب و اندوخته‌های خیر باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بابیان اینکه رمضان، ماه تربیت و تحول است، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه معماری انسان در طراز بهشت و تکوین و تحول شخصیت او در طراز اسلام و مکتب اهل‌بیت است.

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کلیدواژه انقلابی گری طی 6 ماه اخیر، تصریح کرد: اساس هویت و شخصیت ایران اسلامی، انقلابی بودن است و اگر ما به خود نگاه کنیم، می‌بینیم تمامی ریشه‌های هویتی و شخصیتی ما، در پرتو انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: انقلابی بودن، به معنای داشتن اندیشه‌های اسلامی، ولایتمداری، عمل جهادی در حوزه موظفی، برنامه داشتن، دانش‌بنیان عمل کردن در حوزه کاری و استکبارستیزی است.

وی با تأکید بر اینکه نگاه به آخرت، یکی از ویژگی‌های انقلابی بودن است، گفت: اگر ما انقلابی نیندیشیم و انقلابی عمل نکنیم، قطعاً انقلاب و ایران اسلامی دچار ایستایی خواهد شد.

ارسال نظرات