خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء (ع)

عید فطر ، عید تغییر در اعمال و رفتار بندگان خدا می باشد

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء (علیه السلام) به حفظ اثرات ماه مبارک رمضان در طول سال تأکید کرد و عید فطر را عید تغییر در اعمال و رفتار بندگان خدا دانست.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۴۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء (علیه السلام) در مراسم اختتامیه ی برنامه های ماه مبارک رمضان در جمع پایوران ناحیه امام صادق(علیه السلام) و قرارگاه عملیاتی ضمن تبریک به مناسبت عید فطر عید بندگی ، این عید را عید تغییر در اعمال و رفتار بندگان خدا دانست و برحفظ اثرات ماه مبارک رمضان  در طول سال تأکید کرد.
سرتیپ پاسدار جواد استکی تداوم انس با قرآن را در طول سال خواستار شد و گفت : ما باید از قرآن استفاده کاربردی نماییم و قرآن باید در تمامی شئون زندگی ما ساری و جاری باشد.
وی در پایان از زحمات  همکاران درحوزه نمایندگی ولی فقیه تشکر و قدردانی کرد و افزود انشاالله در طول سال این برنامه ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا بتواند تأثیرات مثبت داشته باشد.
در ادامه فرمانده ناحیه امام صادق (علیه السلام) ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برنامه های ماه مبارک رمضان به بهره برداری حداکثری از این ماه اشاره کرد و دستگیری از نیازمندان و فقرا را خواستار شد.
سرهنگ پاسدار علی مقواساز به راهپیمایی هفته ی آینده روز دوشنبه 95/04/21 به مناسبت روز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود : تمامی افرادی که دلسوز اسلام عزیز و انقلاب هستند باید در این رهپیمایی عظیم با عنوان مدافعان حریم خانواده شرکت نمایند.
در پایان مدیر آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه  سرگرد پاسدار علیرضا سلیمی گزارشی از برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان ارائه نمود و گفت : جلسات اخلاق ، کلاس های  قرآن ، تفسیر ، جزء خوانی و محافل انس با قرآن از مهمترین برنامه های این ماه عزیز الهی بود. 
ارسال نظرات