مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر:

تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه است

حجت الاسلام انصاری نژاد، با اشاره به تاثیرات عمیق ماه مبارک رمضان در زندگی فردی و اجتماعی و نقش آن در بهبود زندگی تلاوت قرآن و برقراری انس و الفت هر چه بیشتر افراد با کلام وحی را عامل موثری در زندگی سالم و آرام و با نشاط دانست و افزود: تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه است .
کد خبر: ۸۷۰۶۳۲۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ صبح امروز مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهی ناحیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه و کلیه کارکنان در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

در این اختتامیه حجت الاسلام  انصاری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر با اشاره به تاثیرات عمیق ماه مبارک رمضان در زندگی فردی و اجتماعی و نقش آن در بهبود زندگی تلاوت قرآن و برقراری انس و الفت هر چه بیشتر افراد با کلام وحی را عامل موثری در زندگی سالم و آرام و با نشاط دانست و افزود: تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه است .

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله، ماه میهمانی خدا، ماه بندگی خداست، ماهی که در آن نفس کشیدن و خوابیدن عبادت است و لحظه به لحظه آن سرشار و آکنده از معرفت بود، خواندن یک آیه از قرآن برابر با یک ختم قران نوشته می شود خوشا به حال افرادی که درک کردند و از موقعیت خود دراین ماه استفاده کافی  را بردند .

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بوشهر افزود: افرادی که با حفظ نورانیت در ماه مبارک رمضان و در بعد از ماه مبارک احساس می کند رنگ و بوی خدایی گرفته است احساس سبکی و احساس راحتی می کنند.

انصاری نژاد با بیان اینکه حالات معنوی که در این ماه برای افراد دست می دهد زمینه انجام کارهای حسنه و نیک در اوج خود می رسد تاکید: ما باید فرصت ماه مبارک رمضان را غنیمت بشماریم و از آن به نحو احسنت و کامل استفاده کنیم چرا که این ماه زود گذر است تا می توانیم از آن استفاده کنیم معلوم نیست که تا سال آینده زنده باشیم .

انصاری نژاد،کلاسهای قرآنی در ماه مبارک رمضان را در ارتقای آمادگی معنوی کلیه کارکنان ارزشمند و مفید دانست و از تمام متولیان این امر تشکر و قدردانی کرد. 

در پایان از برگزار کنندگان کلاسهای ماه مبارک و همچنین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری و  همچنین از خادمان قرآنی و برگزیدگان ماه مبارک رمضان با اهداء لوح تجلیل شد.


تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه است تلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه استتلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه استتلاوت قرآن و عمل به مفاهیم آن رمز حیاط طیبه است

انتهای پیام /

ارسال نظرات