معاون تربیت و آموزش در اختتامیه ماه مبارک رمضان سپاه کربلا:

نماز و عمل صالح ذخیره انسان در آخرت است/ سه گروه گرفتار آتش جهنم نمی شوند

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه کربلا اظهار کرد: برپا داشتن نماز و استمرار نماز موجبات دوری انسان از آتش جهنم می گردد لذا مراقبت از نماز و کارهای نیک ذخیره انسان در آخرت است.
کد خبر: ۸۷۰۶۲۸۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه کربلا با اشاره به قیمتی بودن رمضان المبارک و عبادات در آن ماه گفت: انسان باید یا سالک باشد یا مجذوب و هر کاری برای مومنین دارای اجر و مزد است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه با بیان حدیثی از پیامبراسلام(ص) ادامه داد: شیطان لشکر های فراوانی دارد و در همه ماه ها به ویژه ماه مبارک رمضان، مومنین باید لحظات و ساعات آن را درک کنند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه سحرگاهان هنگامه مناسبی برای اوج رسیدن و وصل شدن به پروردگار است افزود:با اعمال پسندیده می توان کاری کرد که ملائک انسان را به سوی خدا ببرند و لذا پناه بردن به امام علی(ع) چشم و گوش مومن را برای رسیدن به خدا بینا و شنوا می کند.

وی گفت: سه گروه ذاکرین بالله، مستغفرین و خاشعین همواره از شیطان و جنود آن در امانند و در آتش جهنم گرفتار نمی شوند.

این مسئول عرفان را کندن کوه با مژگان چشم خواند و همه امورات را در قلمرو ذات باری تعالی دانست و گفت: حتی عبادت ، اقامه نماز های واجب و نوافل، قرائت قرآن، دستگیری از مستمندان، توجه به اطرافیان، و حفظ دستاوردهای ارزشی و عرفانی همه توفیقی است که از جانب خداوند حاصل می شود و اگر توفیق الهی نباشد هیچ یک میسر نخواهد شد.

وی تبدیل ایمان غیابی به ایمان حاضر را از درجات عرفان و نزدیکی به خدا دانست و اظهار کرد: برپا داشتن نماز و استمرار نماز موجبات دوری انسان از آتش جهنم می گردد لذا مراقبت از نماز و کارهای نیک ذخیره انسان در آخرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار