خبرهای داغ:
سردار دانشمندی گفت: با تلاش و فداکاری رزمندگان اسلام، روز به روز به سمت دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی در حال پیشرفت هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۲۳۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
مراسم معارفه فرمانده جدید گردان 105 علی بن حمزه (علیه السلام) با حضور سردار اسکندر دانشمندی فرمانده لشکر نوزده فجر در نمازخانه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز برگزار شد.

سردار دانشمندی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان ماندنی، عبدالله نژاد و نصیری بیات، گفت: درباره شخصیت شهید عبدالله نژاد می توانیم بگوییم اخلاق وی در ارتبط با مردم جنوب شرق کشور به حدی صمیمانه و خوب بود که هنوز هم مردم منطقه از این شهید بزرگوار یاد می کنند، روحیه و اخلاق این شهید بزرگوار بسیار به شخصیت شهید سردار شوشتری شبیه بود.

وی " اخلاص و مردم داری " را دو ویژگی شاخص شهید عبدالله نژاد عنوان نمود و افزود: شهیدان عبدالله نژاد و نصیری بیات همیشه در صحنه های مجاهدت و ایثار حضور داشتند.

فرمانده لشکر نوزده فجر  " امنیت پایدار و سربلندی ایران " را حاصل مُجاهدت خالصانه شهدا دانست و افزود: با تلاش و فداکاری رزمندگان اسلام، روز به روز به سمت دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی در حال پیشرفت هستیم و همینطور با " کار دفاعیِ لایه به لایه " فاصله تهدیدات با مردم و کشور نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام توان وارد عرصه شده است، گفت: برخی کشورهای منطقه ارتباط و هم‌پیمانی خود را با رژیم صهیونیستی آشکار ساخته و با استکبار جهانی در یک صف قرار گرفته اند.

فرمانده لشکر نوزده فجر با بیان اینکه پیمودن راه شهدا نیازمند روحیه انقلابی و کار جهادی است، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای تقویت اخلاص و خودسازی معنوی است.

در پایان این مراسم که به میزبانی سروان پاسدار قاسم هنرمند بعنوان سرپرست گردان 105 علی بن حمزه (علیه السلام) لشکر نوزده فجر معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها