همزمان با برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع ) شهر قم عنوان شد: بسیج به عنوان نیروی کارآمد مردمی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۶۲۱۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع) استان قم برگزار شد. در این مراسم که فرمانده محترم و مسول نمایندگی ،مدیران ناحیه ،اعضای شورا و فرماندهان پایگاه ها و جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان حوزه از جمله حاج آقا فلاح از پیشکسوتان عرصه مداحی حضور داشتند از زحمات برادر مهدی علی بابایی تقدیر و سرگرد حسن ضیائی به عنوان فرمانده جدید  معارفه شد. 

 مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان نیروی کارآمد مردمی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند، اظهار کرد: اکنون فعالیت‌های حلقه‌های معرفتی صالحین به عنوان محوریت عملکردی بسیج در تربیت نوجوانان و جوانان جامعه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش قابل توجهی دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمن از ظرفیت‌های مختلف خود برای افزایش تهاجم‌های فرهنگی خود استفاده می‌کند، مطرح کرد: حرکت‌های مردمی بسیج در حوزه فرهنگی می‌تواند تهدید تهاجم‌های فرهنگی دشمن را خنثی کند.

 

 
بابایی فرمانده سابق حوزه شهید قربانی نیز از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه مقاومت بسیج یاد کرد و افزود: فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه شهید قربانی و کادر شورای این حوزه مقاومت توانمندی‌های ویژه داشته و با عملکرد خود توانسته افتخارات بسیاری را برای حوزه شهید قربانی رقم بزنند.

 

در پایان این مراسم ضیایی فرمانده جدید حوزه شهید قربانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه استحفاظی این حوزه مقاومت بسیج،‌ تصریح کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم برنامه‌های ابلاغی سپاه و بسیج را به شیوه‌ای مطلوب‌تر در حوزه شهید قربانی دنبال کنیم.

 

 
انتهای پیام /ت

 

ارسال نظرات