فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط (آذربایجان غربی ): شهرستان شوط قطب قالیبافی استان است و این امر باعث شده تا بسیج مساجد و محلات چشم انداز طولانی مدتی در این زمینه داشته باشد تا با حمایت در این امر بتواند برای بسیجیان این شهرستان مفید باشد و طرح های حمایتی را در دستور کار خود قرار دهد . . .
کد خبر: ۸۷۰۶۲۰۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ رضوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر شوط در استان آذربایجان غربی در بازدید از کارگاه قالیبافی گفت: مردم شهرستان شوط از قدیم الایام به قالیبافی مشغول اند و در حال حاضر قالیبافی یکی از عرصه های اشتغال است که بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شوط از آن حمایت می کند و برنامه های حمایتی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی از قالیبافی شهرستان را دارد.

وی گفت: در راستای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در ادارات و جامعه ،تصمیم گرفته شده که در مراسمات شهرستانی از محصولات قالیبافی من جمله تابلو فرش بعنوان هدیه استفاده شود تا حمایت از کالای ایرانی صورت گیرد.  

  آقای جلال خلیلی ،قالیباف با تجربه  این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوط در کارگاه وی ،توضیحاتی درباره ی کار خود ارائه داد و گفت: فرشی که می بینید،در اندازه شش در چهار ابریشم است که در طول بیست ماه با همت و تلاش پنج قالیباف به پایان رسیده است.این فرش به قیمت دو میلیارد و سیصد میلیون ریال در کرج به یکی از اهالی خود شهرستان شوط فروخته شد.

  انتهای پیام /ت

ارسال نظرات