فرمانده سپاه عسلویه گفت: اقتصاد مقاومتی، رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال و بهبود معشیت مردم در اولویت فعالیت های بسیج قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۹۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،سرهنگ محمود شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن الحجج(ع) حوزه شهدای پتروشیمی شهرستان عسلویه با اشاره به رشادت های بسیجیان  گفت: بسیجیان نشان داده اند پیچ و خم زندگی و گذر زمان آنان را از آرمان های امام و شهدا جدا نکرده اند.

وی تصریح کرد: فرزندان امام راحلی که هنوز رسالتشان صدور انقلاب و نشاندن بذر امید در دل ملتهای منطقه است بايد مربيان واحدهاى انسانى از عظمت مسؤوليتى كه درباره آنان دارند آگاه شوند و به اصطلاح از اين مجمل, حديث مفصلى بخوانند.

وی افزود: جانفشانی و ایثارگری بسیجیان در همه رویدادهای این کشور قابل تقدیر و ارزشمنداست.

شریفی ادامه داد: ارزش های بسیج با انقلاب و دین ما عجین است و امیدواریم همه بسیجیان جایگاه این ارزش را دانسته و در حفظ آن کوشا باشند.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، رفع مشکل بیکاری، ایجاد اشتغال و بهبود معشیت مردم در اولویت فعالیت های بسیج قرار دارد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء(ص) افزود: بسیجیان، مظهر فداکاری و ایثار هستند.

حجت الاسلام سید زین العابدین رضوی گفت: بسیجی، حاضر در همه صحنه‌های انقلاب و آماده برای همه نوع فداکاری و پذیرش همه صحنه‌هایی است که آزمایشات و ابتلائات الهی در آن است.

رضوی گفت: در همه این سال‌ها هر کجا که انقلاب اسلامی نیاز به فداکاری و پاسداری و حراست داشته، بسیج خودش را مسئول و مأمور دانسته که از انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کند.

وی بیان داشت: بسیج نیرویی مردمی، مکتبی، ولایت‌مدار، خلاق، منعطف و آماده است و همیشه مایه دلگرمی، قوام و حفظ انقلاب است.

وی گفت: فرماندهان پایگاه ها باید بنشینند و با همکاری مدیران مشکلات شرکت ها را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام نمایند
وي افزود:ماموریت بسیج در تمامی جوانب به خصوص عرصه جنگ نرم بسیار سنگین و عظیم بوده و وظیفه ما پاسداری از دستاورد های انقلاب است .

وی افزود: مزیت برتری بسیج، مردمی بودن این نهاد بود. مردم بودند که با کمترین تجهیزات و امکانات اما با جاودانه و ماندگاری بالا کشور را اداره کردند.

وی تصریح کرد: مهمترین انتظارات حرکت در مسیر ولایت، جذب حداکثری بسیج، ایجاد و استفاده از ظرفیت های مناسب در شهرستان برای ارتقاء مجموعه سپاه و بسیج و حضور بسیجیان در اردو های جهادی است.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام حسین رضایی فرمانده پيشين اين پایگاه تجلیل به عمل آمد و از زحمات شبانه روزی وی تقدیر وتشکر شدو همچنین دادالله آقا حاجی علیان طی حکمی از سوی فرماندهی ناحیه عهده دار این مسئولیت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها