خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع):

حجاب ستیزی استراتژی استعمارگران برای نفوذ در کشورهای مسلمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: استعمارگران در طول تاریخ کوشیده اند با فرهنگ حجاب مبارزه کنند و از طریق این استراتژی در کشورهای اسلامی نفوذ نمایند.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۶۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با بیان فلسفه نامگذاری روز حجاب و عفاف ابراز کرد: به مناسبت گرامیداشت قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد در21 تیرماه 1314 این روز در تقویم تاریخ ما، روزعفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت حجاب فرمودند "در جامعه اسلامی، زن مسلمان دارای حرمت و شخصیتی ویژه است که حجاب و پوشش زن، مظهر حرمت و شخصیت وی به شمار می رود".

احمدی با بیان آنکه عفاف و حجاب یکی از احکام متعالی اسلام است، افزود: با رعایت آن ضمن تامین مصالح فردی زن و مرد، به سلامت و نشاط جامعه و پویایی آن و استحکام بنیان خانواده کمک می شود.

وی خاطرنشان ساخت: حجاب و پوشش در واقع با جریان خلقت آدم پیوند دارد و روی آوردن به پوشش و لباس امری درونی و فطری انسان است و لذا می بینیم حضرت آدم وحوا(ع) بعد از خوردن میوه ممنوعه، برای پوشاندن خود تلاش نمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: در مقابل حجاب، شیطانی بودن برهنگی و مخالفت آن با فطرت بشر است، رابطه حیا و عفت، رابطه ای دوجانبه و متقابل است یعنی حیا زمینه عفت را فراهم می نماید.

وی درخصوص پیشینه حجاب ستیزی گفت: حجاب ستیزی به بهانه دفاع از حقوق زن سالهاست که در کشورهای اروپایی و به دنبال آن در سرزمین های اسلامی مطرح شده و استعمارگران در طول تاریخ کوشیده اند تا با فرهنگ حجاب مبارزه کنند و از طریق این استراتژی در کشورهای اسلامی نفوذ نمایند.

احمدی در پایان اظهار داشت: امروزه می بینیم در کشورهای غربی علیرغم ادعای آزادی، با حجاب زنان مسلمان مقابله می شود و حتی آنان را از حقوق اولیه انسانی مانند تحصیل، شغل و... محروم می نمایند؛ در واقع هدف اصلی، مبارزه با اصل مذهب و دین می باشد که تحت عنوان آزادی زنان تبلیغ می نمایند و امروز با پیشرفته ترین وسایل تبلیغاتی و ارتباط جمعی در راستای این هدف شیطانی یعنی زدودن حیاء، عفاف و حجاب به دنبال بی هویت کردن زن مسلمان و نابودی اسلام و به دنبال آن تسلط بر کشورهای اسلامی می باشند.


ارسال نظرات