فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

برگزاری جشنواره شوق بندگی در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از برگزاری جشنواره شوق بندگی همراه با برنامه‌های مختلف آموزشی و سرگرم کننده در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان به همت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اراک با شهرداری اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۴۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در پایان ماه مبارک رمضان گفت: به مناسبت عید سعید فطر و به منظور تکریم شهروندان پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه اراک و شهرداری اراک مراسمی را با حضور هنرمندان استان تدارک دیده است.

وی افزود: دوازدهم و سیزدهم تیر ماه دو برنامه از جشنواره شوق بندگی با حضور شهروندان روزه دار و خونگرم اراکی در بوستان‌های امیرکبیر و بوستان ولیعصر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: معاونت اجتماعی فرهنگی سپاه ناحیه اراک با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و گروه جهادی مصباح الهدی در نظر دارد مجموعه جشن های ماه مبارک رمضان را تحت عنوان شوق بندگی در راستای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای همشهریان برگزار کند.

رضایی در ادامه گفت: برنامه‌ریزی این جشنواره به مدت 4 شب در 4 بوستان سطح شهر از دوازدهم تا پانزدهم تیرماه است که 14 و 15 تیرماه در بوستان‌های گلبرگ و شهدای گمنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات