در دوره تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) مطرح شد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر دانست و گفت: آمریکا حقوق بشر را دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر ملت ها قرار می دهد
کد خبر: ۸۷۰۶۱۴۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام اکبر قنبری در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) با تشریح آسیب‌های فراروی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بخشی از این آسیب‌ها و تهدیدها از داخل كشور و برخی دیگر، از خارج بر نظام تحمیل میشود.

وی افزود: در هر دو نوع آسیبی كه متوجه نظام میشود، ممکن است هم عناصر داخلی و هم خارجی مشاركت داشته باشند حال یا این طرح‌ها از داخل شروع و به وسیلهٔ دشمنان خارجی تقویت میشود یا فرمول و دستور این طرح‌ها از خارج صادر و مزدوران داخلی، آن را پیاده میكنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرندیه گفت: تهدیدهای نظامی، اقتصادی، اخلاقی و عقیدتی جزو تهدیدهای خارجی فراروی نظام اسلامی است و همان میزان که انقلاب اسلامی بزرگ است از نظر وجود دشمنان نیز بی‌شمار است.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به تهدیدات نظامی علیه کشور گفت: آشكارترین فعالیت دشمن در جهت نابودی انقلاب اسلامی، دخالت نظامی است و حفظ و تقویت روحیه فداكاری، مقاومت و سلحشوری، تعلیم شیوه و شگردهای دفاع، جنگ و فنون نظامی و از همه مهم‌تر دشمن‌شناسی راه مبارزه با آفات نظامی دشمنان نظام اسلامی است.

وی بدبینی مردم نسبت به نظام را نتیجه محاصره اقتصادی دشمنان نظام در بحث آفات اقتصادی دانست و افزود: راه مبارزه ‏تقویت و تحکیم روحیه ایثار، صبر و قناعت در مردم و دیگری با برنامه‏ریزی‏های عالمانه، معقول و شرعی هرچه زودتر ریشه‏های وابستگی اقتصادی به بیگانگان را خشكاندن و مقدّمات خودبسندگی اقتصادی را، در همه زمینه‏های كشاورزی، دامپروری، صنعت و تجارت فراهم آوردن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: با تاسیس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل هژمونی طلبی و قدرت خواهی آمریکا در سطح بین‌الملل شکسته شد و دولت آمریکا نیز از بدو انقلاب، یکی از موانع اصلی سلطه خود بر جهان اسلام را اسلام ناب محمدی که ایران اسلامی پرچم دار آن است می‌داند.

حجت‌الاسلام قنبری در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه استکبار جهانی انقلاب اسلامی را بزرگترین خطر برای حفظ منافع خود می‌داند در مدت 37 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد کوشیده با انجام انواع اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی ضرباتی را بر این انقلاب و اسلام وارد کند از جمله ترور مسئولین کشور در همان نخستین ماه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی تا روحیه مقاومت را در ملت ایران تضعیف کند.

وی افزود: حقوق بشر یکی از بهانه‌های فشار آوردن ایالات متحده به برخی از کشورهای مستقل است چراکه آمریکا خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است بطوری که دلت آمریکا تاکنون عدم عضویت در کمیسیون‌های حقوق بشر، حقوق کودکان، دیده بان بشر، منع شکنجه و سایر کمیسیون‌ها بوده که این امر نشان می‌دهد دولت آمریکا به هیچ یک از موارد نامبرده اعتقادی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: اگر در 240 سال عمر سپری شده از کشور آمریکا را در نظر بگیریم به 70 کشور مستقل دنیا حمله کرده، جنگ کره و جنگ ویتنام که در آن 5/2 میلیون انسان بی‌گناه کشته شده، جنگ عراق و افغانستان که فقط برای ملت این کشورها چیزی جز آوارگی و ترور منفعتی دیگر به همراه نداشته است.

حجت‌الاسلام قنبری در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از گروه‌های تروریستی و آدمکش همچون طالبان، القاعده و داعش، وجود تبعیض‌های نژادی فراوان در میان سپاه پوستان آمریکا، آمار بالای قتل و غارت، تجاوز و وجود بیش از 5/2 میلیون زندانی در این کشور برخی از جنایات آمریکاست که نشان می‌دهد این کشور هیچ گونه صلاحیتی را در حقوق بشر ندارد و در این امر کارنامه سیاهی را از خود به جای گذاشته و می توان حقوق بشر آمریکا را حقوق بی‌بشر نامید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات