فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: آمریکا ناقض درجه‌یک حقوق بشر است و در این زمینه می‌توان به کارنامه سیاه این کشور در 100 سال گذشته در کشورهای مختلف جهان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۲۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری ویژه فرماندهان پایگاه‌ها، ارکان پایگاه‌ها و ارکان گردان بیت‌المقدس حوزه شهدای توره با حضور مسئولین نظامی و اعضای شورای شهر و شهردا و امام جمعه حصار برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی در این مراسم با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان بهرا قرآن و ماه ضیافت الهی است.

وی با اشاره به حال و هوای مدافعین حرم در ماه مبارک رمضان افزود: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام رنج غربت را انتخاب کردند و از جان خود نیز گذشتند، شهدای مدافع حرم در ماه رمضان و شبهای قدر سال گذشته چه آرزویی کردند که به آن دست پیدا کردند؟ در واقع شهدای مدافع حرم به آیات قرآن عمل کرده و با خدای خود معامله کردند و خداوند پیروزی و شهادت را به آنها ارزانی داد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری درجلساتی که با مردم و مسئولین دارند جملاتی از شهدای مدافع حرم می‌گویند.

سرهنگ پاسدار رسولی در ادامه با اشاره به مقام‌معظم رهبری گفت: مقام‌معظم رهبری فرمودند "امروز جهان چه بخواهد چه نخواهد محتاج به قرآن است" دستورالعمل جامع و کامل برای پیشرفت همه جانبه اجتماعی-فردی و در همه عرصه‌ها قرآن است اگرامام خمینی(ره) همچنین معصومین و افراد بزرگ دیگر کاری بزرگ و صحیح انجام دادند با قرآن بود.

وی در بحث برجام نیز افزود: عده‌ای معتقدند پول آب و سفره‌های مردم وصل به مذاکرات است در حالیکه اینها از درک آیات خدا عاجزند هرگز نباید فراموش کرد که همانگونه که مقام‌معظم رهبری فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است" گفتمانی که مقام‌معظم رهبری بر آن تاکید دارند گفتمان دینی و قرآنی است چراکه گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: تکیه به دشمن برای رفع مشکلات اقتصادی بزرگترین اشتباه است اگر توکل بر خدا در هیچ عرصه‌ای وجود نداشته باشد بایستی از خیلی ارزش‌های انسانی و اسلامی عقب‌نشینی کرد.

سرهنگ پاسدار رسولی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید "آمریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است" اگر تابع قرآن باشیم درمی‌یابیم که شیطان است و فریب نمی‌خوریم و دل به غیر نمی‌سپاریم.

وی افزود: راه مبارزه با دشمنان در مقابل آنها ایستادن است، جهاد کبیر یعنی روی ریل قرآن حرکت کردن و تبعیت از قرآن است، چراکه در قرآن آمده است "بهشت را به آن دسته از افراد می‌دهیم که در عهد و شرطی که خدامند از ما خواسته و بسته ثابت قدم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: از همان صدر اسلام بوده‌اند کسانی که نتوانسته‌اند ثابت قدم باشند، با داشتن روحیه انقلابی می‌توان در هر عرصه‌ای پیشرفت کرد و به اهداف عالی دست پیدا کرد.

سرهنگ پاسدار رسولی با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری گفت: مقام‌معظم رهبری درباره قرآن فرمودند "تمام ترفندها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی با قرآن است و خواسته آنها خاموش کردن مشعل فروزان اسلام است"

وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: با توجه به اینکه دشمن از عملیات روانی و مدرنترین تجهیزات نظامی برخوردار است ولی جرات حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند آمریکا را بزگترین نقض کننده حقوق بشر دانست و گفت: بمباران شیمیایی، حمایت از رژیم بعث عراق در حمله به جمهوری اسلامی ایران، تجهیز نظامی گروهک‌های تروریستی و تکفیری و حتی بلوکه کردن اموال ایران در آمریکا بخشی از اقدامات ضد بشر دوستانه استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات