خبرگزاری بسیج: طرح ارائه تسهيلات تشويقي ساخت و ساز كاهش مبناي عوارض در سال 95 نيز همانند سال گذشته ادامه خواهد يافت.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۹۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شهردار خامنه با اعلام اين خبر، گفت: در سال 94 با تصويب شوراي اسلامي شهر طرح‌هاي مختلفي با هدف توسعه و ترويج ساخت و ساز در شهر و ايجاد فرصت مناسب براي تسويه حساب عوارض شهرداري براي شهروندان موجبات رونق امر مسكن و ساخت و ساز را فراهم کرده و شهروندان را برای ساخت و سازهای جدید ترغیب و تشویق کنیم.

بابک شریفی با اشاره به نتايج مثبت اجراي طرح‌ مذكور در شهر خامنه، بیان كرد: خوشبختانه ارائه اين تسهيلات در سال 94، سبب شد تا عليرغم ركود ساخت و ساز در شهر‌هاي مختلف كشور، صدور پروانه‌هاي ساختماني در شهر خامنه نسبت به سال 93 با افزايش 38 درصدي روبه‌رو شود.

شهردار خامنه ادامه داد: امسال نيز همانند سال 94 در پي آن هستيم تا با اجراي طرح‌هاي تشويقي و اعطاي تسهيلات ويژه اعم از واگذاري سيمان و ماسه رايگان، كاهش مبناي عوارض، واگذاري اقساطي زمين و ... ضمن ايجاد منابع درآمدي براي شهرداري، زمينه رونق ساخت و ساز را در شهر مهيا سازيم.

شريفي با تأكيد بر لزوم همدلي و مشاركت مردم در توسعه و آباداني شهري، اظهار اميدواري كرد تا در سال جاري نيز با اجراي طرح ارائه تسهيلات تشويقي ساخت و ساز به شهروندان، شاهد شكوفايي و رونق امر مسكن و توسعه و آباداني بيش از پيش شهر خامنه باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها