خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در هشتمین یادواره شهدای شهر شندآباد و شهدای مدافع حرم، گفت: شهدا به عنوان حماسه سازان همیشه جاوید تاریخ انقلاب، همواره الگوی حیات بخش و بن بست شکن در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۸۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام توفیق راد با اشاره به عظمت اخلاقی و تربیتی شهدا و لزوم تکریم و تجلیل از خانواده آن ها، اظهار داشت: باید نام و یاد شهدا برای همیشه تاریخ جاودان مانده و بیش از گذشته رشادت و از جان گذشتگی های آن ها برای نسل های آینده بازگو شود تا کار بزرگ شهدا به فراموشی سپرده نشود.

وی تاکید کرد: مدافعان با الگوپذیری از نهضت عاشورا و امام حسین(ع) با دفاع از حریم کبریایی و با الهام از حضرت عباس(ع)، ولایتمداری و ولایت پذیری خود را درصحنه جهانی به نمایش گذاشته و خطوط مقدم جبهه جهاد و شهادت را قوام و دوام می بخشند.

این مقام مسئول، عمق بخشی و تعمیق معنویت و ترویج سیره و سبک زندگی و سلوک فردی و اجتماعی شهدای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان امروزی ضروری دانست.

به همت پایگاه های بسیج شندآباد شبستر، هشتمین یادواره شهدای شهر شندآباد و شهدای مدافع حرم اهل در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات