چهارمحال و بختیاری؛

جای خالی خبرنگاران در مراسم بزرگداشت روز قلم

مراسم بزرگداشت روز قلم به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و با حضور استاندار و جمعی از شعرا و نویسندگان در حالی برگزار شد که خبری از خبرنگاران در این مراسم نبود.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۸۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار؛ عصر یک شنبه در مجتمع رفاهی ثامن الائمه جمعی از هنرمندان شاعر، نویسندگان، داستان سرایان و ناشران استان که جمعیتی قریب به 100نفر را تشکیل می دادند به دعوت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری گرد هم جمع آمدند تا در نشستی صمیمانه در خصوص مشکلات این قشر از هنرمندان تبادل نظر و بحث و بررسی به عمل آید.

جلسه از آغاز تا پایان به سخنرانی و شعر خوانی گذشت و گاه گاهی نیز مشکلات صنفی از پشت تریبون مطرح می شد و کمتر نشانه ای از هم اندیشی داشت تا اینکه در واپسین زمان اختصاص داده شده به حضار اختلاف نظر پیش آمده بین تعدادی از حضار باعث شد استاندار موضوع صحبتش را به همدلی و اتحاد هنرمندان اختصاص دهد.

در جمع حاضران این مراسم چهره های سرشناس عرصه های مختلف همچون شعر و داستان و چاپ و نشر شهرستان های 9گانه استان حضور داشتند؛ اما خبری از خبرنگاران و پرچمداران عرصه ی خبر و مقاله و ... نبود.

شاید کمترین انتظار فعالان عرصه ی خبر چه در زمینه روزنامه نگاری و چه رسانه های برخط از مسئولان فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری حضور در مراسمی باشد که با حضور استاندار و تشریف فرمایی هنرمندان عرصه های مختلف نویسندگی و در آستانه روز قلم برگزار می شود تا شاید از این فرصت بتوانند گوشه ای از انبوه مشکلات و نارسایی های عرصه ی خبر و خبرنگاری را طرح و عنوان کنند.

عدم دعوت از خبرنگاران در این نشست و هم اندیشی این شائبه را در اذهان ایجاد می کند که شاید میزبان این مراسم خبرنگاران را در زمره اصحاب قلم و اندیشه قلمداد ننموده است.

مهدی بهزادی تشنیزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار