خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز، گفت: تفکر رفاه طلبی برخی ها منجر به دزدی آشکار از بیت المال با نام حقوق های نجومی شده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۷۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: این افراد متاسفانه نه تنها از کار خود شرمسار نیستند بلکه از تریبون ملت و مردم سو استفاده کرده و به دفاع از کارهای اشتباه خود در مجلس شورای اسلامی نطق شخصی می کنند.

وی اظهار داشت: تفکر رفاه طلبی موجب شده است که به راحتی حقوق های نجومی دریافت کنند و این نه تنها از لحاظ فردی و اجتماعی مورد مزمت بوده، بلکه اعتماد مردم را نسبت به مسئولان از بین می برد.

قادری با بیان اینکه مردم خواستار روشن شدن حقیقت دست درازی به بیت المال هستند، تاکید کرد: آنهایی که برای رفاه و آسایش خود دست به هر کاری می زنند در حکومت اسلامی و انقلابی ما جایی نخواهند داشت و اگر مسئولان اقدام انقلابی و قاطع را انجام ندهند، مردم خود جواب محکمی به این اندیشه های غلط و عافیت طلبی خواهند داد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه، گفت: بسیج به عنوان بازوی پرتوان سپاه و انقلاب نقش اساسی در رویدادهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد و انتظار می رود بسیجیان با روحیه انقلابی و ولایی خود، به مبارزه با معضلات جامعه بپردازند چراکه رسالت اصلی بسیج، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، تاکید کرد: باید تفکر خدمت بی منت و انقلابی امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جامعه ترویج یافته و تفکر غلط و انحرافی رفاه طلبی را از بین ببرد.

ارسال نظرات