خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به حساسیت موضوع اعتیاد گفت: یکی از معضلات اجتماعی و فرهنگی موجود در کشور ما موضوع اعتیاد است که رفع این معضل نیازمند همت همگانی است.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۵۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سعید کنعانی ادامه داد: پایه هاینظام جوانان هستند و اعتیاد جوانان ما را نشانه رفته است بنابراین آگاهی بخشی به جوانان درمورد اعتیاد باید از اولویت های کاری دستگاه های دخیل در امر مواد مخدر قرار بگیرد.

وی افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر می توانند به عنوان سفیران هلال احمر انتقال دهنده مطالب کارگاه ها و دوره های آموزشی به جامعه باشند.

کنعانی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به اهداف بشردوستانه خود به این امر ورود کرده و اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اعضای جوانانبا عناوین مختلف آشنایی با مواد مخدر کرده و در مقاطع مختلف با برپایی نمایشگاه و بازدید از مراکز و کمپ های نگهداری معتادان و تشکیل زنجیره انسانی نسبت به عوارض این بلایای خانمان سوز هشدار داده است.

مدیر عامل استان تقویت اعتقادات مذهبی و تحکیم روابط خانواده ها را نقش بسیار مهمی در کاهش رویکرد جوانان به اعتیاد عنوان کرد و افزود: کشور ما و امنیت پایدار آن با تهدیدهای گوناگونی اعم از تهدیدات سایبری و نظامی و اعتیاد از طرف دشمنان مواجه است که هوشیاری جوانان و توسل به اعتقادات مذهبی تاثیر بسزایی در کاهش گرایش به اعتیاد دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها