خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته بطور متوسط روزانه 23 میلیون مترمکعب گاز طببعی در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۴۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی با اعلام این مطلب افزود: سال گذشته قریب به 8.5 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در همه بخش های مختلف مصرف از جمله خانگی، نیروگاهیو صنعت و ... توزیع شده که این روند حکایت از رشد 22 درصدی نسبت به سال 93 را دارد .

وی در خصوص حجم مصرف بخش های مختلف در سال گذشته ادامه داد: از مجموع 8.5 میلیارد متر مکعب گاز توزیع شده در سطح استان 1700 میلیون مترمکعب معادل 20 درصد در بخش نیروگاهی، 1450 میلیون متر مکعب معادل 22 درصد در بخش صنعت و 3880 میلیون مترمکعب معادل 46 درصد در بخش خانگی و تجاری و مابقی به میزان 1370 میلیون مترمکعب معادل 12 درصد در دیگر بخش ها از جمله حمل و نقل و ... توزیع شده است.

دینی علت افزایش میزان حجم مصرف در سال گذشته را تأمین تمام وقت گاز طبیعی بخش نیروگاهی عنوان و بیان کرد: در سه ماهه نخست سالجاری 1895 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: با وجود افزایش تعداد و میزان مصرف مشترکان خانگی در سال گذشته توزیع گاز به صنایع عمده و نیروگاه‌های برق به طور مستمر و پایدار ادامه داشت و در حال حاضر در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه حدود 5 میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل نیروگاه های برق استان می گردد.

دینی در پایان افزود : شرکت گاز آذربایجان شرقی بیش از یک میلیون و 400 هزار مشترک را در 62 شهر و 1490 روستا تحت پوشش خود قرار داده است.

ارسال نظرات