امام جمعه تنکابن با تاکید بر اینکه برخی با قصد و نیت قبلی و به حمایت از گروهای معاند و ضدانقلاب اقدام به اشاعه بدحجابی در شهرستان می‌کنند، هشدار داد: بنده خود به‌صورت مستقیم با آن‌ها برخورد خواهم کرد.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،امام جمعه تنکابن با انتقاد شدید از شیوع  ناهنجاری  های اجتماعی در شهرستان تنکابن گفت: از دغدغه‌های اصلی بسیاری از افراد مؤمن و ولایتمدار مساله بدحجابی در شهرستان است.
 
وی ادامه داد : طی روزها و هفته‌های اخیر برخی از افراد ضمن اظهار نارضایتی از وضعیت حجاب در شهرستان تنکابن، خواهان ورود مستقیم و برخور‌د با مظاهر این ناهنجاری اجتماعی شدند.
 
حجت‌الاسلام عبدالعلی پور اکبر با تاکید بر اینکه برخی با قصد و نیت قبلی و به حمایت از گروهای معاند و ضدانقلاب اقدام به اشاعه بدحجابی در سطح شهرستان می‌کنند، هشدار داد: کلیه اقدامات و برنامه‌های آن‌ها از سوی مأموران شناسایی‌شده و در صورت تغییر در روش و رفتار خود، یقین بدانند که بنده خود به‌صورت مستقیم با آن‌ها برخورد خواهم کرد. 

امام‌جمعه تنکابن با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی به‌منظور فروش بیشتر و جلب مشتری اقدام به استخدام فروشنده‌های خانم با پوشش نامناسب می‌کنند ، تصریح کرد:  این موارد شناسایی‌شده و به‌زودی در صورت مشاهده با برخورد قاطع مراجع قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها