معاون توسعه منابع انسانی وزیر صنعت گفت: در وزارت صنعت حقوق های نجومی و رویایی نداریم.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۰۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فیاض معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنعت در نشست خبری روز صنعت و معدن در پاسخ به سوالی در خصوص میزان حقوق ها در وزارت صنعت اظهار داشت: حقوق های پرداختی در وزارت صنعت تابع دستورات دولت است و اطلاعات خواسته شده در این مورد به دولت ارایه شده است.

وی تاکید کرد: طی دو روز آینده بخشنامه اجرایی سال 95 در خصوص سقف تعیین شده حقوق برای تمام دستگاه ها از طریق شورای عالی حقوق و دستمزد اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموعه وزارت صنعت حقوق های رویایی نداریم، افزود: شرکتهای زیرمجموعه وزارت صنعت محدود به قانون تجارت هستند و علاوه بر این بخش اداری وزارت صنعت هم تحت پوشش دولت و قانون خدمات کشوری است.

وی ادامه داد: وزیر صنعت دستور داده و دولت نیز تکلیف کرده است که چنانچه حقوق ها خارج از عرف باشد به این موضوع رسیدگی شود.

فیاض اظهار داشت: موضوع حضور مدیران وزارت صنعت در هیات مدیره شرکت‌ها نیز مد توجه است و صبر نکرده‌ایم که به زمان مجامع شرکتها برسیم.


وی افزود: سقف حقوق و دستمزد توسط شورای عالی حقوق و دستمزد تعیین شده ولی مسولان این شورا این موضوع را اعلام خواهند کرد.

معاون منابع انسانی وزیر صنعت تاکید کرد: حداکثر حقوق پرداختی در مجموعه وزارت صنعت یا برابر با حداکثر سقف تعیین شده توسط شورای عالی حقوق و دستمزد است و یا زیر سقف تعیین شده است.

ارسال نظرات