با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع) اجرا خواهد شد
اولین دوره مسابقات رباتیک سرباز توسط حوزه مقاومت بسیج شهید صنیع خانی و با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیمه اول مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۹۱۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین دوره مسابقات رباتیک سرباز توسط حوزه مقاومت بسیج شهید صنیع خانی و با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیمه اول مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.
 
علی خطیب‌زاده دبیر اجرایی جشنواره رباتیک گفت: این مسابقات در دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود. در سطح دانشجویی ربات‌های پرنده، مین‌یاب و امدادگر و در سطح دانش‌آموزی ربات‌های سرباز، مسیریاب و جنگجو به رقابت می‌پردازند. همچنین همزمان با این جشنواره نمایشگاه دستاوردهای رباتیک دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.
 
دبیر جشنواره رباتیک خاطرنشان کرد: مسابقات رباتیک همزمان با سالروز عملیات مرصاد آغاز خواهد شد و به همین مناسبت میدان مسابقه ربات‌ها به صورت منطقه عملیاتی مرصاد شبیه‌ سازی شده است.
 
خطیب‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را برطرف کردن نیازهای حوزه نظامی در بخش رباتیک عنوان کرد و افزود: جهت قدردانی از شرکت‌کنندگان مسابقه و تامین هزینه‌های ساخت ربات مبلغ 130 میلیون ریال جوایز نقدی برای نفرات اول تا سوم درنظر گرفته شده است
ارسال نظرات