خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم‌ آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت: پیکر مطهر شهید والامقام «سیدنورالله فخری» 20 تیرماه در سمنان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۲۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهید «سیدنورالله فخری» از لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شده بود که به جمع شهدای مدافع حرم پیوست و در شهر سمنان دفن می‌شود.خبرگزاری فارس: پیکر شهید «سیدنورالله فخری» 20 تیرماه در سمنان تشییع می‌شود

وی تصریح کرد: این شهید والامقام درگیری با تروریست‌های داعشی و تکفیری در کشور سوریه و در دفاع از حرم آل‌الله(ع) شهید شد و پیکر مطهر وی روز شنبه، نوزدهم تیرماه در سمنان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم‌ آل‌محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شهید «سیدنورالله فخری» روز شنبه، 19 تیرماه از ساعت 18:30 عصر در کوشک امام رضا(ع) سمنان مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

دیابی بیان کرد: آیین وداع با شهید نیز در گلزار شهدای سمنان و بعد از نماز مغرب و عشا در همان روز برگزار می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه، 20 تیرماه نیز آیین تشییع پیکر شهید «سیدنورالله فخری» از ساعت 10 صبح از محل معراج شهدا در میدان سعدی برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم‌ آل‌محمد(عج) استان سمنان افزود: آیین تذکر شهید «سیدنورالله فخری» بعد از نماز مغرب و عشای همان روز در گلزار شهدا برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه هفته آینده نیز مراسم سوم و هفتم این شهید والامرتبه از ساعت 17 تا 18:30 برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها