خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شورا باید اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد

اتاق فکر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین باید با حضور صاحب‌نظران و افراد خلاق به منظور اشاعه‌ی مطلوبتر این فرهنگ در سطح جامعه تشکیل شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۱۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نخستین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت حرکت ارزشمندی است تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را ساماندهی و هماهنگ کنیم.


وی با بیان اینکه تشکیل شورای یاد شده در جامعه احساس می‌شد، افزود: اعضای این شورا از شخصیت‌های حقوقی هستند که هر یک گرفتاری‌ها و دغدغه‌های خاص خود را دارند.


نعمت‌اللهی گفت: به نظرم برای اجرای برنامه‌های جذاب و جدید باید از افراد دیگری که خوش فکرند و ایده‌های نویی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، در این شورا دعوت شود تا بتوانیم در گسترش این فرهنگ در جامعه موفق‌تر باشیم.


وی افزود: باید اتاق فکری با حضور صاحب‌نظران و افراد خلاق تشکیل شود تا با همفکری یکدیگر بتوانیم به راهکارهای جدیدی متناسب با شرایط امروز جامعه برسیم و با اجرای آنها در سطح استان بتوانیم مخاطبان خوبی را در قشرهای مختلف به ویژه نسل امروز جذب کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: پرهیز از انجام تشریفات اداری و فعال کردن دبیرخانه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در ساماندهی برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت استان قزوین تاثیرگذار خواهد بود

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها