خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید همت دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد:
مسئول گروه جهادی شهید همت دانشگاه صنعتی بیرجند از بازسازی امام زاده نجم الدین حسین(ع) روستای گیو ماژان خبر داد و گفت: یادواره پنج شهید این روستا با حضور خانواده های شهدا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۰۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

مصطفی قاسمی در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان با بیان اینکه گروه جهادی شهید همت دانشگاه صنعتی بیرجند به مدت 10 روز در دهه آخر ماه مبارک رمضان در روستای گیو ماژان ار توابع جلگه ماژان شهرستان خوسف فعالیت می کنند، اظهارداشت: مهمترین عرصه فعالیت این گروه جهادی عمرانی، فرهنگی و آموزشی است.

مسئول گروه جهادی شهید همت دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه تعداد اعضای این گروه جهادی 19 نفر می باشند، گفت: این گروه جهادی از تاریخ سوم الی سیزدهم تیر ماه در این روستا خدمت رسانی انجام می دهند.

وی با اشاره به این که مدت چهار سال است مردم این روستا از نعمت روحانی برخوردار نبودند، گفت: به همت جهادگران و با حضور روحانی در این اردوی جهادی، مراسم شب های احیاء 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان با حضور عموم مردم روستا برگزار و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت.

قاسمی به باز سازی امام زاده نجم الدین حسین(علیه السلام) این روستا توسط گروه جهادی با همکاری اداره اوقاف اشاره و عنوان کرد: برگزاری یادوره پنج شهید هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی روحانی این اردوی جهادی و با حضور خانواده های شهداء و اهالی روستا برگزار خواهدشد.

وی آموزش قران، احکام و مسائل دینی را از جمله برنامه های فرهنگی این اردوی جهادی دانست.

مسئول گروه جهادی شهید همت دانشگاه صنعتی بیرجند یادآورشد: جهادگران این گروه جهادی از ابتدای سال جاری تا کنون دریک اردوهای یک روزه و یک اردوی دو روزه جهادی شرکت کرده اند

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها