آغاز آموزش صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام دوره های آموزش صنایع دستی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۸۰۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ، با اعلام این خبر، اظهار داشت: این دوره ها در رشته هایی از قبیل قلمزنی، قفل سازی، نگارگری، سرمه دوزی و نقاشی روی شیشه به مدت دو ماه از نیمه دوم تیرماه برگزار می شوند.

مهرداد رئیسی با بیان اینکه محل برگزاری این دوره ها در مجموعه تاریخی و فرهنگی چالشتر برگزار می شوند، گفت: پس از پایان دوره آزمون به صورت کتبی و عملی گرفته می شود و برای افراد پذیرفته شده کارت شناسایی گواهی آموزشی صادر خواهد شد.

رئیسی، ارایه تسهیلات با بهره کم، مشارکت در نمایشگاهها، خرید محصولات تولیدی و .. را از جمله موارد حمایتی این اداره کل از هنرجویان فعال دانست.

وی، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان واقع در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتهای بلوار فارابی شمالی روبروی هتل آزادی مراجعه و یا با شماره تلفن 33342912 و 33344642 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات