معاون فرماندار میاندورود با بیان اینکه دانش و علم در توسعه اقتصادی یک کشور نیز موثر است، افزود: توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به توجه ویژه در بحث فرهنگ داریم.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۹۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  محمدرضا غلامی در جمع اهالی روستای عباس‌آباد »حلمسر» بخش گهرباران با بیان اینکه تمامی دستاوردهای یک کشور باید با علم و دانش همراه باشد، اظهار کرد: کشورهایی که بدون دانش عمل می‌کنند، توسعه‌یافته نیستند.

وی با بیان اینکه دانش و علم در توسعه اقتصادی یک کشور نیز موثر است، افزود: توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگی امکان‌پذیر نیست و نیاز به توجه ویژه در بحث فرهنگ داریم.

غلامی کتاب و کتابخوانی را از مهم‌ترین عناوین فرهنگ یک کشور عنوان کرد و گفت: فلسفه کتاب استفاده از آن است و اینکه مردم یک روستا به‌دنبال کتاب و کتابخانه هستند حرکتی بسیار ارزشمند است.

معاون فرماندار میاندورود با اشاره به ساخت‌وسازهای فرهنگی در روستای حلمسر از تلاش شورای اسلامی و دهیاری این روستا در راستای احداث کتابخانه خبر داد و افزود: برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شورا و دهیاری این روستا با تهیه زمینی در صدد احداث کتابخانه برآمدند که این امر نیازمند کمک خیران و همت مردم روستا است.

این مسؤول اضافه کرد: تجربه نشان داده که شروع کار مهم است و در ادامه نیز مشارکت‌های مردمی و کمک خیران کمک کار خواهد بود.

غلامی با بیان اینکه در تمامی پروژه‌ها باید مردم به نوعی کمک کار دولت باشند، یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور همه باید دست در دست هم دهیم تا پروژه‌هایی که به آبادانی منطقه ختم می‌شود در اسرع وقت به سرانجام برسد.

وی افزود: احداث کتابخانه نیز با افزایش مطالعه و سطح آگاهی افراد در نهایت منجر به رشد علمی منطقه شده و سبب می‌شود در آینده افراد مثمرثمری تقدیم نظام شوند.

معاون فرماندار میاندورود در پایان به مطالبات عمرانی اهالی این روستا اشاره کرد و گفت: بهسازی جاده بین مزارع، آسفالت 400 متر از طرح هادی روستا، روشنایی معابر و پیگیری ساخت دیواره سنگی برای رودخانه مجاور این روستا با رایزنی‌های انجام شده در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها