خبرهای داغ:
مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري اهواز در آئين افتتاح اين گردهمايي گفت: اين گردهمايي با هدف اعتلاي فرهنگ قرآني و هنر خوشنويسي در بين شهروندان و ارتقاء فرهنگ و هنر شهروندان در موزه هنرهاي معاصر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۳۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش بسیج ، مهدي مکارمي با اشاره به اهميت توجه به مقوله هاي ديني و مذهبي با نگاهي هنري افزود: در اين گردهمايي تعدادي از استادان برجسته کشوري و هنرمندان و مسئولان استاني حضور داشتند.

وي اظهار کرد: اين سازمان عملکرد خود را با فعاليت هاي حوزه هنري و فرهنگ شهروندي و از زاويه ديني شروع کرده و به آن خواهد پرداخت.

 مديرعامل سازمان مدير عامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري اهواز يکي از وظايف سازمان فرهنگي و ورزشي را ترويج هنر دانست و گفت: هنرخوشنويسي جزو شاخه هايي از هنر است که شهرداري از آن حمايت مي کند.

به گفته وي تاسيس سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اهواز در راستاي عملي شدن وظايف اين نهاد به ترويج هنر متعهد است.

در اين گردهمايي يکصد هنرمند خوشنويس استاني و کشوري جزء سي ام قرآن کريم را در فضايي معنوي در دو بخش نسخ و نستعليق کتابت کردند.

برگزاري کارگاههاي آموزشي با حضور استادان ممتاز و فوق ممتاز خوسنويسي براي علاقه مندان به هنر خوشنويسي از جمله برنامه هاي ديشب در اين گردهمايي بود.

در پايان اين گردهمايي که تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر اهواز حضور داشتند به 10اثر برتر نخستين سمپوزيوم استاني  خوشنويسي قرآن کريم که تيرماه پارسال برگزار شده بود اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها